Aan alle perfectionistische zorgleiders, professionals en welzijnshelden. 

Ja, jullie die vergeten zijn wanneer je voor het laatst iets deed zonder nut, doel of deadline…

STOP.MET.RENNEN.

Breng je brein tot rust. Laat die eindeloze vragen los.

“Waarom voel ik me zo??”
Je gaat geen antwoord vinden, omdat je brein constant heen en weer springt als een muzieklijst op shuffle. 🎶


"Waarom kan ik niet even stoppen?”,
Je brein blijft zo druk een ADHD-hurricane die alles in zijn pad verwoest, zodat jij blijft ronddraaien. 🌀⚡


"Hoe word ik nu echt gelukkiger?"

Je gaat geen antwoord vinden, omdat je brein doorraast als Pink op het podium, zonder muziek en alleen maar feedback die je oren doet gieren. 🎤😵‍💫

Het is hoog tijd dat je jezelf weer terugvindt.
Niet op je  yogamat in Bali.

Maar in de paar vierkante centimeter tussen je oren.

Als je net als de 80% van de vrouwen suf blijft rennen op hakken van zelfkritiek, schuldgevoel en schema’s. Dan zul je nooit behoren tot de 20% die dansen met de dag, met koffie in de ene hand en compassie in de andere

En da’s niet omdat die 20% nou zoveel beter zijn dan de rest.
Ook niet omdat ze een spirituele sabbatical in Nepal deden,
3 coaches hebben,
of op dinsdag hun aura laten stomen.


Wel nee. 
De reden is iets totaal anders.

Als je niet weet wat je waard bent,
jezelf te kort doet
en werkt  met mensen die je pas zien als je op omvallen staat…

... dan ligt dat aan één ding:

je bent jezelf kwijtgeraakt in de waan van sterk zijn.

Jij weet alles van draagkracht. Van jezelf herpakken. Van ‘gewoon even doorbijten’.

Maar intussen…

🧠 Je hoofd is een tabbladencircus.
💬 Je innerlijke criticus is 24/7 aan het woord.
🧽 Je lichaam voelt als een uitgewrongen microvezeldoekje met rugklachten.

En nog steeds blijf je gaan.

Want “zolang ik in beweging blijf, voel ik tenminste iets.”
Of “als ik stop, dan komt alles binnen.”
Of “ik wil gewoon even iets afmaken.”

Maar dat is dus precies het punt:
Het zit ’m niet in harder werken, beter plannen of nóg een cursus zelfontwikkeling.

De oplossing is niet: jezelf fixen.
De oplossing is: jezelf voelen.

En hoe dat dan werkt?
Daar neem ik je zo in mee.

Maar pas op: het zou zomaar eens veel zachter, eenvoudiger en liefdevoller kunnen zijn dan je gewend bent.

Je denkt dat je vooral wat extra tijd nodig hebt. Of een weekje weg. Of een beetje beter plannen. Maar da’s dus de denkfout die als een baksteen aan je been bungelt terwijl jij probeert te zwemmen.

Want eerlijk?

Je bent opgevoed “Niet zeuren, gewoon je schouders eronder.”
Ziek? Ach, daar kun je best mee naar school.a
Boos? Verdrietig? Laat maar even – straks wordt het vanzelf beter.

Emoties leer je managen, niet voelen.
Grenzen verplaats je, niet bewaken.
Zelfcompassie? Nooit gehad als vak op school.

En als er ooit iets gezegd werd als “ik ben trots op je” of “ik hou van je”?
Dan voelde het alsof je het eerst moest verdienen.
Alsof je pas genoeg was als je alles goed deed.

Dus ja, natuurlijk kun jij jezelf nu prima redden.
Je houdt 100 ballen in de lucht, zelfs als je knieën trillen.
Maar dat ene ding — zacht zijn voor jezelf, lief zijn, tijd maken voor je binnenwereld —
dát kreeg je nooit echt mee.

En daarom voelt het soms zo... ver weg.
Zorg voor jezelf. Liefde voor jezelf. Compassie voor jezelf.
Het klinkt mooi. Maar hoe dan?

Precies dáárom zijn deze 10 audio’s gemaakt.
Niet om je te vertellen dat je anders moet zijn.
Maar om je eraan te herinneren dat je áltijd al goed was. Ook zonder Excel-hoofd of to-do glorie.

Ontdek de 10 transformerende audio’s, geïnspireerd op eeuwenoude meditatietechnieken, krachtige visualisaties en het vergeten principe van niks doen...

Het kan zorgen voor meer eigenwaarde en zachtheid!💖

Ontdek de 10 transformerende audio’s, geïnspireerd op eeuwenoude meditatietechnieken, krachtige visualisaties en het vergeten principe van niks doen...

Het kan zorgen voor meer eigenwaarde en zachtheid!💖

Een salespage schrijf je heel eenvoudig aan de hand van de AIDA Formule. De headline hierboven grijpt de aandacht al (attention).

Vervolgens kun je overgaan tot de 'interest'. Hier vertel je iets over jezelf wat relevant is voor je doelgroep. Je identificeert je met je lezer.  Je kunt bijvoorbeeld beschrijven hoe jij een bepaalde uitdaging in je leven hebt overwonnen.


Een lezer met hetzelfde probleem / uitdaging zal zich hiermee identificeren en jou als ervaringsdeskundige zien. Hetgeen voor jou de oplossing is geweest vormt meteen het product wat je op deze salespage wilt verkopen.

Probeer alles wat je schrijft te onderbouwen met afbeeldingen waarop je boodschap eveneens duidelijk wordt. Een afbeeldingen zegt meer dan duizend woorden.

Schakel over van ‘interest’ naar ‘desire’.
Creëer een behoefte bij je lezers, maak hen hongerig!

Wat ik kan, kun jij ook...


Je kunt nu overschakelen naar de volgende stap in de AIDA Formule. Bij de 'Desire' wek je een behoefte op bij je lezers. Je maakt hen hongerig naar jouw product en oplossing voor hun probleem. Je kunt hiervoor voordelen van jouw product benoemen. Bijvoorbeeld door opsommingen te gebruiken:


  • Schrijf enkele unieke voordelen van je product op (bij voorkeur die je concurrent niet heeft)
  • Probeer ‘eindresultaten’ na het gebruik van jouw product te benoemen (hoe zou het zijn als je ...)
  • Laat duidelijk blijken hoe jouw product / oplossing jouw leven en dat van andere positief beïnvloed heeft
  • Kies spannende, mysterieuze woorden die lezers nieuwsgierig maken
  • Verklap niet teveel over de inhoud van je product (stop selling the vehicle)
  • Sell them what they 'want' and give them what they 'need'

Positieve klantervaringen om je verhaal te versterken

This is a Quote!
I really like this style! I would recommend this!
Some person - Company BV
This is a Quote!
I really like this style! I would recommend this!
Some person - Company BV
This is a Quote!
I really like this style! I would recommend this!
Some person - Company BV

Je kunt de voordelen van je product ook visueel onder elkaar zetten

Onderdeel 1

This area can be filled with loads of content. Make sure you don't use too much text, keep it clean and simple! Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Onderdeel 2

This area can be filled with loads of content. Make sure you don't use too much text, keep it clean and simple! Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Onderdeel 3

This area can be filled with loads of content. Make sure you don't use too much text, keep it clean and simple! Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Onderdeel 4

This area can be filled with loads of content. Make sure you don't use too much text, keep it clean and simple! Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Naam van je product

null

Plaats hier een korte elevator pitch waarin je jouw productbelofte samenvat.

Example of Balloon testimonials

This is a Quote!
I really like this style! I would recommend this!
Some person - Company BV
This is a Quote!
I really like this style! I would recommend this!
Some person - Company BV
This is a Quote!
I really like this style! I would recommend this!
Some person - Company BV
This is a Quote!
I really like this style! I would recommend this!
Some person - Company BV
This is a Quote!
I really like this style! I would recommend this!
Some person - Company BV
This is a Quote!
I really like this style! I would recommend this!
Some person - Company BV

Klaar voor de start?